املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

آشنایی با نکات حقوقی املاک، قوانین حقوقی خرید ملک دیاموند ملک

آشنایی با نکات حقوقی املاک، قوانین حقوقی خرید ملک دیاموند ملک

تعرفه و هزینه مشاورین املاک هر ساله توسط صنف مشاورین املاک محاسبه و تعیین می شود. تعرفه های مشخص شده برای کلیه املاک اعم از تجاری و مسکونی یکسان است. به طور مثال اگر ارزش ملک شما معادل 600 میلیون تومان باشد، بنگاه مشاور املاک 5/0 درصد از ارزش ملک شما را دریافت خواهد کرد. به عبارت دیگر باید گفت در هر معامله ای با توجه به ارزش معامله و خدمات صورت گرفته تعرفه ای تعیین می شود که این تعرفه ها برای هر معامله طبق یکسری فاکتور هایی محاسبه و به مراجعه کننده ارجاع داده می شوند.

  • اخذ پروانه می تواند دلیلی حداقلی در خصوص برخورداری مشاورین املاک از تخصص و مهارت لازم قلمداد شود.
  • البته 5/0 درصد را فقط از یک معامله نباید اخذ کرد بلکه از هر کدام 25/0 درصد دریافت می شود.
  • اگر ملک شما اصطلاحا اتوبوسی باشد، سرویس بهداشتی در جای مناسبی نباشد و مواردی این چنینی، قطعا در دوران رکود برای فروش آن با مشکل روبرو می‌شوید.
  • مشاوران وظیفه دارند که با صداقت به دو طرف معامله مشاوره بدهند و آن ها را درست راهنمایی کنند.
  • فعالیت در صفحات شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیس‌بوک، آپارات و غیره; داشتن وبسایت خصوصی، کانال تلگرام.
  • بنابراین، شما باید یک پایگاه مشتری خوب داشته باشین که بتونه نقش شاهدی رو برای معاملات موفق اخیر شما بازی کنه.
  آخرین خبر واکنش سازمان خصوصی‌سازی به نامه احمد توکلی

بنابراین هر چه میزان تقاضا برای کالاهای مختلف در جامعه بیشتر باشد، رونق بخش صنعتی افزایش پیدا می‌کند. البته برعکس این اتفاق نیز رخ می‌دهد یعنی هر چه تقاضا برای یک محصول کم بوده و جامعه دچار رکود اقتصادی باشد، بخش صنعتی نیز با مشکلات و چالش‌های مختلف روبرو می‌شود. به مجموعه ای مختلط از چندین طبقه تجاری و چندین طبقه اداری مجتمع گفته می شود. معمولا ترکیب تجاری و اداری با هم ساختمانی ویژه با امکانات ویژه را برپا خواهد کرد. بروز رسانی نرم افزار ها به طور خودکار و از طریق اینترنت امکان پذیر است.

دوره جامع حقوقی املاک

طبق قانون، خرید و فروش املاک وقفی نباید بدون هماهنگی و اجازه از اداره اوقاف صورت بگیرد و در غیر این صورت تخلف به‌شمار می‌رود. امروزه زمان به اولویت مردم بدل شده است و همگی دائماً در تکاپو هستند. در حوزه خرید و فروش ملک نیز زمان حرف اول را می‌زند؛ چه برای فروشنده و چه برای خریدار! امروزه وقتی مهلت اتمام اجاره خانه افراد نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود استرس یافتن خانه‌ای مناسب وجود کلیه افراد خانواده را در بر می‌گیرد.

دریافت گواهینامه مشاور املاک چگونه است؟

روش معمول دریافت مبلغ به این صورت است که پیش از انتقال سند حداقل ده درصد از آن و در زمان انتقال سند الباقی آن دریافت می­شود .این مسئله کاملا توافقی است). پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله صفر تا صد مالیات در ترکیه را مطالعه کنید. دوره «هوش‌بیان» به رهبری استاد سپهر شکریان، مجری تلویزیون با 12 سال سابقه، برای آموزش فنون مذاکره و فن‌بیان برگزار می‌شود. خرید یک ملک ضعیف در بهترین لوکیشن همیشه گزینه بهتری از خرید بهترین ملک در یک لوکیشن ضعیف می‌باشد.

  پیش بینی وضعیت بازار مسکن در تابستان/ آیا رکود ادامه دارد؟

عمر ملک در ایران متاسفانه بسیار کم است و ملک ها خیلی زود کلنگی میشوند.