املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

آموزش مشاور املاک به زبانی ساده آموزش حرفه ای مشاور املاک

آموزش مشاور املاک به زبانی ساده آموزش حرفه ای مشاور املاک

اما CRM چطور تا این حد به آژانس‌های املاک کمک می‌کند؟ موضوع اصلی در CRM حفظ مشتریان قبلی، وفادار کردن آن‌ها و فروش بیش‌تر به این مشتریان است. تحقیقات علمی در نقاط مختلف دنیا، از جمله ایران، نشان می‌دهد هزینه جذب مشتری، حداقل ۵ برابر هزینه حفظ مشتری است. همانطور که بحث ارتباطات برای مشاور املاک جنبه حیاتی دارد و می‌تواند تعیین کننده میزان موفقیت و سطح درآمد او باشد، بحث مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیز تعیین کننده میزان موفقیت و سطح درآمد آژانس املاک است. در واقع با نکته اول، ترسی درست و منطقی از واگذاری فایل به مشاورین املاک دیگر را در دل مالک ایجاد می‌کنید.

  • تنها با گشتن در این سایت ها و چند ساعت بررسی می توانید ملک موردنظر خود را به راحتی پیدا کنید.
  • زونکن
  • همچنین اگر شما قصد راه‌اندازی یک دفتر مشاور املاک را دارید باید نسبت به وظایف‌تان مانند تنظیم قرارداد و بررسی سند مالکیت در مورد ملک مورد معامله به عنوان یک مشاور املاک حرفه‌ای آگاه باشید.
  • یک کارمند مشاور املاک به مشتری‌ها کمک می‌کند تا بتوانند یک ملک تجاری، مسکونی یا صنعتی را بفروشند، اجاره دهند و یا آن را بخرند.
  • مشاورین املاک هم مانند تمامی فعالیت های شغلی، دارای وظایف خاصی می باشد.
  • یکی از مهم‌ترین وظایف مشاور مسکن در هنگام عقد قراردادها توجه به هویت طرفین معامله است.
  مسکن و اشتغال جوانان اولویت دولت است

اما فروشندگانی که نوشتن يك قرارداد را فقط شروعی برای شناخت مشتری می دانند ، نسبت به رقیبان خود قراردادهاي بیشتری به دست می آورند . چرا باید مشتری اصولاً بخواهد این ملك را بخرد ؟ توجه داشته باشید ، مشتری خریدار ویژگی نیست ، خریدار فایده و سودي كه از خريد بدست مياورد است . ما با نسل جوانی روبه رو هستیم که با تفکر هوشمندانه کار کردن بزرگ شده اند و به مانند گذشتگان عقیده ای به سخت کار کردن ندارند و نظر آنها بر این است که به جای سخت کار کردن به علم روز اعتماد کنیم.

مشاور املاک (کلگری)

این کار باعث می‌شود این شخص احساس کند تحت فشار قرار گرفته و جو کلی جلسه فروش را بر علیه خود ببینید. این وظیفه شماست که این خواسته‌ها را در قالب امتیاز از طرفین قرارداد دریافت کنید. با روش داستان‌گویی، به جای اینکه روبروی مشتری قرار گرفته و ذهن او را وارد فاز تحلیل کنید، در کنار مشتری قرار می‌گیرید.

ویژگی‌های شخصیتی یک مشاور املاک حرفه ای

در صورتی که مستاجر شما هم، ملک رو به کسی دیگری اجاره داده و واگذار کنه، مشمول پرداخت مالیات اجاره‌ی دست دوم میشه. در این صورت، در واقع موجر مالک نیست و فقط باید مالیات اجاره‌ی دست دوم رو بپردازه. یک ترفند دیگه اینکه باید تمامی نقاط قوت ملک رو در آگهی درج کنین تا آگهی شما زودتر دیده بشه و مشتری جذب کنه. نکته‌ی دیگه اینه که شما باید نگرشتون رو مطابق با مشتریانتون تغییر بدین. برای مثال اگه مشتری شما یک زوج مسنه، باید ملکی رو به اون‌ها پیشنهاد بدین که دارای آسانسور باشه و تا حد امکان به آسایش و راحتی اون‌ها فکر کنین.

  فاصله بین حق مسکن و اجاره بها نجومی شده است

اجاره آپارتمان نوساز ۱۱۵ متری دو خواب در شهرک غرب

جالب است بدانید که بازاریابی املاک و جذب یک مشتری جدید دقیقا مانند این است که بخواهید با فردی ناآشنا، رابطه صمیمی و نزدیک برقرار کنید. قطعا در اولین گام، شما باید به نحوی صحیح خودتان را به آن شخص بشناسانید. در واقع نباید انتظار داشته باشید که شما سر جای خود بنشینید و تنها به روش‌های سنتی تبلیغات مشاور املاک بسنده کنید و انتظار جذب موفق و سریع مشتری جدید را داشته باشید.