املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

استخدام‌های جدید و در جریان در سال 1402 «ای استخدام»

استخدام‌های جدید و در جریان در سال 1402 «ای استخدام»

همانطور که گفته شد، برای ثبت نام پروانه کسب باید، به سامانه ایران اصناف، به آدرس iranianasnaf.ir مراجعه نمود. به همین دلیل، مطالعه مقاله زیر، جهت آشنایی با این سامانه و امکانات آن، توصیه می شود. در مرحله بعد، لازم است، رسته شغلی مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید.

  • چرا که مشتری با خود تصور می کند کسی که حتی نمی تواند به درستی حرف بزند، قطعا از عهده انجام کارهای مهم تر نیز بر نخواهد آمد.
  • مشاور املاک کسی است که با شناختی که از بازار مسکن و اقتصاد مسکن دارد به خریدار ی فروشنده تخصصی می‌دهد تا امکان خرید یا فروش را آسان‌‌‌تر کند.
  • حتی یکی از راهکارها در محصولات می‌تواند جهش بزرگی در روند معاملات املاک شما ایجاد کند.
  • پس می‌­توان مشخصات و جزئیات را در یک وبسایت دسته‌بندی کرده و دسترسی خیلی سریع‌تری به اطلاعات داشته باشید.
  • ‌ این نوع برقراری ارتباط و تعامل با مشتری یکی از بهترین روش‌ها برای باقی ماندن در ذهن و نشان دادن اهمیت آن‌ها است.

• ایجاد یک پایگاه اطلاعات از تمام مخاطبان خود و تماس با کسانی که در طول هفته به دنبال خرید و فروش و اجاره یا انتخاب ملکی خاص هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۵ نکته کلیدی و بسیار مهم که باید قبل از انتخاب شغل مشاور املاک بدانید آشنا کنیم. پدرم 80 سال سن دارد یکسال قبل با رضایت شخصی خود مقداری زمین به وراث خود به موجب بیع نامه فروخت. شش خواهر و سه برادریم متاسفانه بعضی از وراث نامبرده را تحریک کرده که زمین را از فلان ورثه پس بگیر و بده به ما و ما از شما نگهداری کنیم.

  کاهش تورم مسکن/ قیمت مسکن در خرداد ماه امسال پس از 78 ماه رشد بیش از 10 درصد (نقطه به نقطه) 9.7 درصد افزایش یافت/ آیا بازار مسکن در سال 92 بود؟

ارکان مهم برای مشاوره املاک

از سوی دیگر ساعات کار افراد شاغل در حرفه های مزبور اصولاً نیمی از روز است و این افراد بابت ولو یک ساعت اضافه کار مشمول دستمزد و مزایا می شوند؛ در حالی که مشاوران املاک نزدیک به 12 ساعت در روز برای این حرفه وقـت می گذارند و اصولاً از 10 صبح تا 8 شب در خدمت مردم هستند و تماس های تلفنی و سرویس های حضوری (بویژه در املاک تجاری) گاه تا 10 شب نیز ادامه دارد. مساله حائز اهمیت دیگر آن است که در حرفه املاک همین تعرفه ها نیز در نهایت بر چندین خانواده تقسیم می شود و هرچند این ارقام برای طرفین قرارداد در مقایسه با آنچه که به دست می آورند هیچ محسوب است، اما برای آن جوانی که با دست خالی برای ساختن زندگی خود به عنوان یک مشاور تلاش می کند و همچنین صاحبان دفاتر املاک که هر یک اشـتغال چندین خانواده را پشتیبانی می کنند، بسیار موثر است. طبـع بازار ملک با سایر مشاغل آزاد متفاوت است و مشاوران املاک باید قادر باشند با درآمدهای غـیر مسـتمر خود، علاوه بر پرداخت هزینه های انباشته شده از گذشـته و تامین مخارج روزمره زندگی، از رکودهای غیرقابل پیشبینی آیـنده نیز عبور کنند که در مقایسه با سایر مشاغل آزاد بازه زمانی بسیار طـولانی تری را به خود اختصاص می دهد. طبیعتاً حضور در این حرفه و پذیرفتن چنین خطری زمانی معـقول خواهد بود که در کفــه دیگر این تـرازو، دستمزدی درخور وجود داشته باشد. در حالی که در کشور ما بسیاری از مشتریان برای یک خرید ساده شمال، جنوب، شرق و غرب را در هفته ها و ماه های متوالی و گاه سال ها جستجو می کنند که این امر برای آنها رایــگان و حتی یک تفــریح محسوب می شود، اما برای مشاوران املاک مستلزم هزینه های جدی زمـانی، مـالی و جـانی است که در پایان هر ماه باید از عهده آن برآیند.

  فیلم | افتتاح پروژه های ارتباطی و طرح های حمل و نقل در آزادشهر

در سریع‌ترین زمان با مقدمات کار در املاک آشنا شوید

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، ثبت درخواست تسهیلات اجاره خانه ۱۴۰۲، تنها از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir، صورت گرفته و سایر سایت ها و اپلیکیشن ها، به هیچ وجه مورد تایید نمی باشند. اما به جز وب سایت  استفاده از برنامه های ایمیل مارکتینگ هم در حوزه خرید و فروش املاک به شما کمک خواهد کرد. ایمیل تنها برقرار کننده و تبادل اطلاعات در فضای مجازی نیست ولی قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین مکان برای برقراری رابطه و گفتمان است. با توجه به اینکه قیمت مسکن در دو سال اخیر رشد مهارنشدنی‌ای را تجربه کرده، درآمد مشاوران املاک و واسطه‌های ملکی نیز بر همین اساس از رشد خوبی برخوردار بوده است.

کتاب مشاور پولدار، مشاور بی پول: مشاور املاک بهترین شغل دنیاست

او شخصی است که با صبر و حوصله به حرف‌های افراد گوش می‌دهد و سپس بر اساس شناختی که به دست می‌آورد راهکاری برای خروج از بن‌بست و یا رسیدن به موفقیت ارائه می‌کند. با این تعریف مشاوره یک فرایند رشدی است که افراد می‌توانند با راهنمایی‌های مشاوران امکان موفقیت خود را در زندگی و کار افزایش دهند. همان‌طور که متوجه شدید روش‌های زیادی برای جذب مشتری و ایجاد وفاداری در آن‌ها وجود دارد. شما می‌توانید با به‌کارگیری و رعایت این مسائل به راحتی مشتریان خود را راضی نگه‌دارید و آن‌ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید. ارتباط مشاور املاک با مشتری باید به گونه‌ای باشد که باعث جذب آن‌ها و خرید شود‌. افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان فعلی یکی از روش‌های ارتباط مشاور املاک با مشتری و از ارکان مهم پیشرفت است.

  دانلود دفترچه راهنمای مشتری خودرو ایرانی و وارداتی فارسی | dlcatalog