املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

اشتباهات خود را در مسائل ملکی با مشورت گرفتن از یک وکیل ملکی یا مشاور حقوقی املاک به صفر برسانید دادیاب

اشتباهات خود را در مسائل ملکی با مشورت گرفتن از یک وکیل ملکی یا مشاور حقوقی املاک به صفر برسانید دادیاب

این نوع ملک ها با ملک های مسکونی یک تفاوت عمده دارند و آن هم دریچه‌ی درآمدزایی و سودآوری آن هاست. به طوری که سند مالکیت ملک تجاری امتیاز ویژه ای نسبت به سایر اسناد دارد. مجتمع های تجاری مثل مغازه ها، رستوران ها، پاساژها یا مجتمع های اداری تجاری که متشکل از طبقات اداری و طبقات تجاری هستند از انواع ملک های تجاری به حساب می‌آیند. یکی دیگر از وظایف مشاور املاک تعیین و بررسی زمان ملاقات طرفین معامله می باشد .

  • مشخص‌ترین تسهیلات خرید مسکن، وام‌های بانکی هستند که با سود برابر با نرخ تورم در اختیار اشخاص قرار می‌گیرند.
  • اگر قصد فعالیت در این شغل را دارید، باید به نکات ویژه‌ای توجه کنید.
  • این‌گونه چک‌ها به‌عنوان چک‌های روز دار شناخته می‌شوند که توسط یک بانک و به عهده همان بانک صادر می‌شوند.
  • هنگامی که یک ملک خاص انتخاب می شود، مشاور به خریداران می گوید که آیا خرید خانه با توجه به ثبات مالی و ریسک گریزی یک تصمیم مالی درست است یا خیر.
  • استفاده از خدمات متنوع و جذاب دادسو مانند مشاوره واتساپی رایگان و همچنین مشاوره تلفنی رایگان نیز می‌تواند به افراد مختلف برای انجام کارهای متفاوت حقوقی کمک بسیاری کند.

اگر مشکلات مالی ندارید و به دنبال ساخت و ساز ویلای بسیار شیک و آبرومندانه هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از ساخت ویلا دوبلکس فراموش نکنید. این نوع از انواع ساختمان ویلا به دلیل ویژگی های زیاد و مصالح بسیاری زیادی که برای ساخت آن استفاده شده است، هزینه زیادتری برای اجاره یا خرید نیاز دارد. نکته بسیار خوبی که درباره ویلا دوبلکس وجود دارد این است که این ویلاها در طبقه اول، پذیرایی، هال و آشپزخانه هستند و طبقه دوم مخصوص اتاق هایی مانند تاق خواب و یا دستشویی است و این یک نکته بسیار مثبتی است. در این مقاله هشت قرارداد مهم و پرکاربرد املاک و مستغلات را برای شما عزیزان بیان کردیم. مطمعناً در طول زندگی خود حداقل با یکی از این قراردادها سروکار داشته و آن را تنظیم نموده‌اید.

  تحویل 450 واحد مسکونی به زنجانی ها

گواهینامه مشاور املاک

حال که به صورت کلی با وظایف مشاور املاک آشنا شده اید قصد داریم به صورت خلاصه و جمع بندی شده وظایف مشاور املاک را بیان نماییم. همچنین باید بررسی شود که ملک مورد نظر در طرح های اموزشی و یا فضای سبز و… در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی ، توضیحات سند باید به صورت کامل و با دقت مورد بررسی قرار بگیرد، توجه کنید که بخش توضیحات سند دارای مهر و امضا باشد.

اطلاعیه آموزشی

سند منگوله‌دار همانطور که از نام جالبش هم پیدا است، سندی است که یک منگوله دارد. در واقع سندهای منگوله‌دار همان سندهایی هستند که با یک نخ و یک تکه سرب پلمپ شده‌اند. سپس برای تأیید صحتشان، آن‌ها را نزد علما و افراد سرشناس که در بین مردم چهره‌ی موجه و مقبولی داشتند، می‌بردند.

میدانیم که بهتر است قبل از انجام هر گونه معامله و پرداختی لازم است به نزدیک ترین شعبه دفترخانه مراجعه کرده و یک استعلام از ملک و سند آن تهیه کنیم تا از وضعیت ملک اطلاعات کافی کسب نماییم. در این بخش از اصطلاحات مشاور املاک به سراغ عباراتی می‌رویم که در مورد نوع ملک اطلاعاتی را در خود جای داده اند. یکی دیگر از اصطلاحات مشاور املاک رایج در تمام نواحی، بخصوص در مجتمع های آپارتمانی چندین واحدی عرصه و اعیان است.