املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

برخورد با بنگاه های املاک متخلف شهر تهران دریافت وجه به اسم “شیرینی” تخلف است- اخبار راه و مسکن اخبار اقتصادی تسنیم

برخورد با بنگاه های املاک متخلف شهر تهران دریافت وجه به اسم “شیرینی” تخلف است- اخبار راه و مسکن اخبار اقتصادی تسنیم

قبضینو برای ارائه کامل‌ترین خدمات به کاربران خود پرداخت عوارض شهرداری را نیز بین سرویس‌های خود قرار داده است و مودیان عزیز می‌توانند با وارد کردن شناسه ملک خود عملیات استعلام و پرداخت عوارض شهرداری را به راحتی و با اطمینان انجام دهند. اداره ثبت اسناد و املاک تهرانth.ssaa.ir، از جمله اداراتی است که با هدف سامان دهی موارد مالکیتی، امور مربوط به ازدواج و طلاق و ثبت این امور تشکیل شده است. این اداره، دارای وظایف حقوقی و ساختار عملکرد مستقل و مشخص به خود می باشد. در این مقاله، قصد داریم تا به معرفی اداره ثبت اسناد و املاک تهرانth.ssaa.ir بپردازیم و در ادامه، وظایف اداره ثبت اسناد و املاک تهران، آدرس و سایت این اداره را بررسی نمائیم. در صورت داشتن سوالاتی پیرامون موضوع اداره ثبت اسناد و املاک تهران، با ما همراه باشید. مبلغ کمیسیون در معاملات رهن کامل براساس مبلغ بدست آمده از تبدیل رهن به اجاره محاسبه می شود بطوری که به ازای هر یک میلیون تومان رهن 30هزار تومان اجاره در نظر گرفته می شود و بر اساس مبلغ بدست آمده 25 درصد به عنوان حق کمیسیون از طرفین دریافت می شود.

  • همچنین پیش از امضای هر سندی، به خوبی آن را مطالعه یا در صورت امکان با وکیل مشورت کنید تا امکان سوءاستفاده‌های احتمالی را کاهش دهید.
  • نمایش محل دقیق املاک روی نقشه، امکان اضافه کردن عکس ملک به فایلینگ، سهولت استفاده، مخزن کامل اطلاعات مربوط به ملک، سرویس اینترنتی، امکان بازدید مجازی و هم تجمیع فایلینگ های مشاورین املاک و مالکان، از جمله خدمات این گروه عنوان گردیده است.
  • تهرانسر از محلات بسیار بزرگ شهر تهران است و در حال حاضر به چند قسمت شرقی، غربی، مرکزی، شمالی و شهرک مسکن ویژه تقسیم می‌شود.
  اولویت اجرای پروژه های مسکن با شرکت های داخلی/شرط حضور اتباع خارجی

به دلیل مهاجرت بی‌رویه مردم به پایتخت و کمبود فضا در این شهر شلوغ، شما برای پیدا کردن املاک مورد نظر خود با مشکلاتی روبرو خواهید بود. در چنین مواقعی مشاوران املاک، می‌توانند با معرفی مکان‌هایی که با شرایط شما سازگاری دارند، به پیدا کردن خانه یا محل کار رویایی شما کمک کنند. کمیسیون تمدید اجاره ملک نیز برابر است با یک دهم مبلغ کمیسیون قرارداد اجاره بدین صورت که ابتدا مبلغ کمیسیون را محاسبه و مبلغ را تقسیم به ده می‌کنند.

نیازمندی ها

کاربران تمامی استان های ایران قادر به خرید و فروش کالا از طریق این برنامه هستند. بنابراین اگر به دنبال کالا و خدمات شهر خاصی هستید، می توانید با مراجعه به بخش استان ها، استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. مشاور املاک سام,بنگاه شهرک گلستان,مشاور املاک در شهرک گلستان, اماده ارائه خدمات در سراسر غرب تهران می باشد. مؤدیانی که تا پایان هرسال عوارض خود را به موقع نپردازند از آغاز سال بعد ملزم به پرداخت زیان دیرکرد به نسبت مدت تأخیر خواهند بود. طبق مصوبات شورا، درصورت تأخیر در پرداخت، جریمه به میزان ۲ درصد در ماه که سالی ۲۴ درصد است، محاسبه می‌شود.

اطلاعات و ارتباط با اتحادیه املاک تهران آدرس + شماره تلفن + وبسایت + ساعات کاری + دانشگاه املاک

در بسیاری موارد مشاورین متخلف جهت دریافت کمیسیون بیشتر با فروشنده توافق میکنند که قیمت ملک را بالاتر برده و مازاد قیمت را به عنوان دستمزد دریافت کرده و همزمان درصد مصوب را از خریدار دریافت میکنند. بهترین زمان برای خرید و فروش خانه و زمین که بتوان با قیمت مناسب تر معامله را انجام داد، بستگی به عوامل مختلفی دارد که در ادامه به این موارد می پردازیم و راه حل هایی برای … در زمان رکود، حجم معاملات در بازار مسکن کاهش می‌‌یابد و قیمت‌‌ها ثبات دارند. در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید. تهران (پانا) -مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت گشت‌های نظارتی ما در سراسر کشور شکل گرفته و از ابتدای سال ۶۰ هزار بازرسی از بنگاه‌های در کل کشور انجام شده و چهار هزار بنگاه فاقد مجوز پلمب شده‌اند.

  هشت هزار و 218 واحد مسکونی در استانداری اردبیل ساخته شد

برای مراحل سند زدن ملک و خانه در معاملات مسکن نیاز است که به نکات خاصی توجه شود که مشکلاتی در آینده برای خریدار و فروشنده پیش نیاید. توجه داشته باشید که مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور با شماره ۵۹۱۹۸-۰۲۱ و شماره پیامکی ۰۲۱۱۹۳ برای پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته آمادگی دارد. توجه داشته باشید که تنها سایت اصلی برای ثبت املاک اصلی و املاک خالی مردم ، همین سامانه املاک و اسکان می باشد. برنامه دولت، ساماندهی وضعیت پلتفرم‌های انتشار آگهی‌های املاک در جهت مهار دلالانی است که به طرق مختلف قصد ایجاد التهاب در بازار مسکن و یا قیمت سازی را دارند. روزنامه همشهری نیز در گزارشی با تایید رکود در بخش مسکن و ساختمان نوشت، بازار مسکن بعد از جهش غیرمعقول قیمت‌ها در زمستان ۱۴۰۱، وارد یکی از سخت‌ترین دوره‌های رکودی خود شده است. مالکان با هر قیمتی که تمایل داشته باشند، ملک خود را عرضه می کنند اما در این میان، مشاوران املاک، مقصر اصلی به حساب می آیند.