املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

تارا، فروش نقد و اقساطی محصولات ایران خودرو در آسیا خودرو | zoomotor

تارا، فروش نقد و اقساطی محصولات ایران خودرو در آسیا خودرو | zoomotor

حداکثر توان موتور و حداکثر گشتاور تارا به ترتیب برابر هستند با 113 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و 144 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه. همچنین 4 سیلندر، 16 سوپاپ، مقدار تراکم 11 و سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای از دیگر مشخصات این ماشین هستند. همانطور که از نام تارا دنده ای پیداست، سیستم انتقال قدرت در این ماشین 5 سرعته دستی است. اگر متقاضی ثبت نام در طرح فروش اقساطی تارا اتوماتیک با اقساط بلند مدت هستید، باید بدانید که با ورود به داخل ماشین، فضای جادار کابین نظر مثبت شما را به خود جلب خواهد کرد. از این رو سرنشینان احساس نارضایتی نکرده و شرایط سفری خوش برای آن ها مهیا می شود. البته آنچه که می تواند شما را کمی ناامید کند، داشبورد و رودری های کپی شده از پژو 301 هستند.

  • البته آنچه که می تواند شما را کمی ناامید کند، داشبورد و رودری های کپی شده از پژو 301 هستند.
  • مهندسان ایران خودرو موفق شدند پژو ۳۰۱ را ارتقا داده و با ایجاد تغییراتی، خودرو تارا را طراحی و تولید کردند.
  • سیستم ترمز تارا شامل سيستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD)، ترمز جلو ديسكي با سيستم خنك شونده، ترمز عقب ديسكي ، سيستم كمكي ترمز (HBA)، سيستم كمك در سربالايي (HSA)، سيستم كنترل پايداري الكتريكي (ESC)، سيستم كنترل كشش (TCS) است.
  • همچنین، خرید تارا به صورت اقساطی به افراد تعهد مالی می‌آورد و ممکن است به محدودیت‌های انتخابی در خریدهای آتی منجر شود.
  • پینشهاد میکنیم جهت کسب اطلاعات درباره شرایط فروش اقساطی ایران خودرو در سایا خودرو کلیک کنید.
  پیش بینی بازار مسکن تابستانی/ آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید مسکن است؟

جدال تارا با شاهین، جدال دو سدان جذاب ایرانی است که دو کمپانی باسابقه و رقیب ایرانی عرضه کرده‌اند. این خودروهای جمع و جور خانوادگی و شهری هر کدام مزایایی دارند که بهتر است پیش از شرکت در طرح فروش اقساطی تارا یا شاهین آن‌ها را بررسی کنید و با دیدی همه جانبه تصمیم خود برای خرید را نهایی کنید. از بین خودروهای داخلی دنا پلاس توربو و شاهین سایپا مهمترین رقبای تارا هستند که شما برای خرید اقساطی تارا، دنا و شاهین میتوانید از طریق سایا خودرو اقدام نمایید. شرکت در طرح فروش تارا در سایاخودرو مساوی است با خرید خودرویی که دارای سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سامانه کمکی توقف در سربالایی، سیستم ترمز کمکی و ترمز دیسکی عقب است که برتری این خودرو به شاهین سایپا را اثبات می‌کند. در قیاس دو خودرو از نظر فنی باید گفت نوع پیشرانه، حجم موتور، قدرت و گشتاور آن‌ها یکسان نیست و تفاوت‌هایی دارد.

مزایا و معایب خرید تارا به صورت اقساطی

بر اساس آنچه گفته شد، برنده رقابت دنا با تارا، محصول جدیدتر ایران خودرو خواهد بود. دلایل زیادی وجود دارند که می توانند شما را متقاعد به ثبت نام در طرح فروش تارا اتومات قسطی کنند. از آنجا که این روزها، شرایط اقتصادی موجود و افزایش روز افزون قیمت ماشین، خرید را برای بسیاری دشوار کرده اند، به سبب همین موضوع هلدینگ با سابقه کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی تارا اتوماتیک 1403 کرده است. وقتی شما در جستجوی بهترین شرایط فروش اقساطی تارا میگردید، طبیعی است که در لابلای صفحات مجازی و یا حتی گفتگو با کارشناسان خودرو به برخی نام خودروهای دیگر هم برخورد کنید که نیاز به تحقیق بیشتر برای گرفتن تصمیم نهایی باشید. تارا در بین خودروهای داخلی با دنا پلاس توربو و شاهین رقابت میکند و در میان خودروهای خارجی جک j4 و هیوندای اکسنت را در کنار خود دارد. از نظر محدوده قیمتی، امکانات رفاهی، سواری و فنی و ایمنی، این خودروها در سطح مشابهی قرار دارند و نمی‌توان یکی را بر دیگری ترجیح داد.

  نرخ تورم مسکن در پایان سال 1402 هجری قمری به 24.8 درصد کاهش یافت

تارا اتومات مدل ۱۴۰۱ صفر خشک

پیش از خرید خودرو مهم ترین و حساس ترین مسئله، ویژگی ها و مشخصات فنی خودرو می فروش اقساطی شاهین با اقساط 60 ماهه باشند. از این رو لازم است تا این موضوع را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به خرید نمایید. شما با مطالعه ویژگی های این ماشین داخلی در می یابید که تارا مجهز به یک پیشرانه 1587 سی سی TU5P با 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد. از زمان ورود تارا به بازار، این ماشین به رقابت با خودرو های به نامی پرداخته است.

مشخصات فنی تارا تارا 1399

با اینکه هنوز زمان زیادی از عرضه این ماشین نگذشته است، اما شاهد فروش موفقیت آمیز آن در بازار داخلی هستیم. البته ناگفته نماند که طرح‌های فروش اقساطی تارا اتوماتیک نیز بر این موضوع بی تاثیر نبوده اند. هر وقت وضعیت اقتصادی نا بسامان شود، خرید قسطی خودرویی که از نظر مصرف سوخت، بهینه و معقول باشد ضروری به نظر می‌رسد. شرکت در طرح فروش قسطی تارا، شما را صاحب خودرویی میکند که مصرف سوخت آن بسیار متناسب ارزیابی شده است.