املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

تکنیک های کاری برای مشاورین املاک

تکنیک های کاری برای مشاورین املاک

کسانی که در کار خود صداقت ندارند دیر یا زور بر قلب و ذهن مشتری تأثیر منفی القا می‌کنند. شناخت مشاورین املاک رقیب موفق و توجه و الگوبرداری از نقاط قوت آنها. اگر نیاز به مشاوره شغلی دارید و یا میخواهید در خبرنامه موسسه آموزش عالی امین عضو شوید، شماره تماس یا ایمیل خود را وارد کنید. شما در این دوره ابتدا با اصول کلی قرارداد نویسی آشنا می‌شوید که در همه قرارداد ها مشترک است. قرارداد هایی مثل رهن، پیش خرید، پیش فروش و… را به صورت اصولی می آموزید. فن بیان و دانستن اصول درست مذاکره از مهم ترین عواملی است که مشاوین املاک باید در نظر داشته باشند.

  • ما در مسکن آکس بیش از 20 سال است که هموطنان و سرمایه گذاران را در زمینه انجام معاملات ملکی در تهران همراهی می کنیم.
  • قابلیت مدیریت مخاطبین در وایز ایجنت به شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات کاربردی و خاصی را به شرایط و وضعیت هر مخاطب اضافه کنید.
  • به طوری که کمک می‌کند ارتباط شما با مشتریان در بهترین حالت خود حفظ شده و با واکنش‌های بلادرنگ، بهترین شکل از ارتباط را با آن‌ها شکل دهید.
  • قرارداد هایی مثل رهن، پیش خرید، پیش فروش و… را به صورت اصولی می آموزید.

اگر شما نیز مشتاقید تا بیشتر درباره ی مشاور املاک در روسیه و خرید انواع ملک در روسیه بیشتر بدانید در این مقاله با ما همراه باشید. در انواع سند ملکی علاوه بر حق مالکیت افراد در آن حد و حدود و مشخصات ملک نیز درج می شود. در وبینار انواع سند ملکی برای شما به تفصیل در این باره توضیح داده شده است.

  قانون جدید برای تعیین اجاره بها قیمت بر اساس تورم اعلام می شود

تأثیر تأسیس صندوق های سرمایه گذاری بر اکوسیستم مسکن کشور

البته در متراژ مشاوران با تجربه ما به شما کمک خواهند کرد تا هرچه سریع‌تر قرارداد ببندید و از این راه به درآمد خوبی برسید. یکی از عللی که بیشتر افراد تمایلی به همکاری با دفاتر دیگر در زمینه مشاوره املاک ندارند این است که همکاری باعث می‌شود میزان کمیسیون دریافتی آن‌ها بسیار کمتر باشد. در عرف بازار حدودا 40 درصد از کمیسیون به مشاور پرداخت می‌شود اما، در صورت همکاری به متراژ بیش از 60 درصد مبلغ کمیسیون به مشاور پرداخت خواهد شد که بیشترین میزان پرداختی است و کاملا برای مشاورین به‌صرفه است.

پکیج آموزش املاک برای چه افرادی مفید هست و برای چه افرادی مفید نیست؟

پس از امضای نمونه مبایعه نامه املاک ، یک نسخه از مبایعه نامه تنظیم شده را ( که دارای کد رهگیری و هولوگرام است ) دریافت کنید تا در صورت لزوم ، بتوانید به آن استناد نمایید . عقد بیع ، همان عقد خرید و فروش است و به طور کلی ، در توضیح اینکه بیع یعنی چه ، باید گفت که در این قرارداد ، شخصی ، در ازای دریافت کردن مبلغ مشخصی ، مالکیت مالی را به دیگری ، انتقال می دهد . با این تعریف از عقد بیع ، مشخص می شود که این عقد ، در خرید و فروش هر نوع وسیله و کالایی ، می تواند مورد استفاده قرار گیرد و تفاوتی هم ندارد که عقد بیع ، مربوط به اموال منقول و یا اموال غیر منقول باشد . در صورتی که قصد دارید از نرم افزار املاک به صورت شبکه و یکپارچه استفاده نمائید، علاوه بر نصب این نرم افزار، چند نکته مهم را در خصوص شبکه، فایروال و تنظیمات اتصال نرم افزار از رایانه ای به رایانه دیگر را نیز باید مد نظر داشته باشید.

  خرید اعتباری آهن؛ شرایط، مزایا و معایب خرید آهن به صورت اعتباری مشاوران آهن | fooladiha

دریافت ویزای تحصیلی روسیه برای ایرانیان

یکی از نیازهای پنهان هر زنی نیاز به حس امنیت است، داشتن پشتوانه مالی یکی از ساده‌ترین و صد البته قدرتمندترین تأمین‌کننده حس امنیت است، بنابراین پشت پرده این دوره قرار است بانوان پر از حس آرامش و امنیت شوند. شاید ساده‌ترین واژه‌ای که می‌توان در خصوص این دوره آموزشی انتخاب کرد واژه معجزه باشد. کلمه معجزه نه تنها یک واژه تبلیغاتی نیست بلکه ماحصل نتایج افرادی است که تنها گوشه‌ای از این اطلاعات را دانسته و به آن عمل کرده‌اند. در نظام حقوقي به ملكي كه مطابق ماده 11 قانون، به ثبت عمومي رسيده ولي در موعد مقرر تقاضاي مالكي نسبت به آن ثبت و يافت نشده، ملك مجهول‌المالك مي‌گويند.