املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

دانلود دفترچه راهنمای مشتری خودرو ایرانی و وارداتی فارسی | dlcatalog

دانلود دفترچه راهنمای مشتری خودرو ایرانی و وارداتی فارسی | dlcatalog

این موتور‌‌ همان پیشرانه M۱۵ است و روی آن گیربکس ۵ سرعته دستی نصب شده است. ساینا دارای ۲ ایربگ سرنشینان جلو و سیستم ضد سرقت است و همه امکانات به روز شده در خصوص آینه‌ها، صفحه نمایش، سنسور پارک دنده عقب در آن دیده می‌شود. اونا قبلا … داشتن و به زور میرفتن صدتا چراغ دور و برش میزاشتن مثل اتوبوسهای افغانی و پاکستانی!! به محض تاریک شدن هوا کل چراغاشونو روشن مبکنن.بگم ماشین ما هم چراغ داره.اینا همونائی هستن.

  • هم‌چنین در همین رنج قیمت شما می‌توانید خودروهایی مانند سمند و پژو ۴۰۵ را خریداری کنید که در بسیاری از موارد از ساینا عملکرد بهتر و کیفیت بیشتری دارند.
  • برای دریافت کتاب راهنمای کامل خودرو ساینا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.
  • این دفترچه راهنما درخصوص مدل‌های مختلف خودروهای ب‌ام‌و اطلاعات جامعی ارائه می‌دهد.
  • نبود موسسه استاندارد ایمنی مناسب و به‌ روز در ایران باعث شده که کیفیت ایمنی و بدنه خودرو‌ها چندان تعریفی نباشد.
  • روغن موتور خودرو از جمله مایعات خودرو است که نیاز به بررسی و تعویض به موقع دارد.
  • در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و…

به همین دلیل هم هست که ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با ۱۰ مورد از مهم‌ترین موارد و اطلاعاتی که می‌توانید داخل دفترچه راهنمای خود پیدا کنید، آشنا کنیم. آیا برای افزایش اطلاعات عمومی خودرویی خود دفترچه ماشین آماده هستید؟ با زوم فور کار همراه باشید. زمانی که برخی چراغ‌های عجیب و غریب که هیچ وقت آن را قبلاً ندیده‌اید پشت آمپر روشن می‌شوند، موضوع می‌تواند بسیار اذیت کننده و خسته کننده بشود و فقط نگاه کردن به آن، هیچ دردی از شما دوا نخواهد کرد. البته، یک علامت روغن کوچک به معنی این است که روغن موتور کم شده، ولی برخی چراغ‌ها وجود دارند که کاملاً شما را گیج خواهند کرد.

  اختصاص 9000 قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن به صورت میلیاردی

دفترچه خودرو مزدا

ابعاد ساینا با طول ۴۲۱۵ میلی‌م‌تر، عرض بدون درنظر گرفتن آیینه‌ها ۱۶۶۳ میلی متر و ارتفاع ۱۴۸۴ میلی متر در نظر گرفته شده و وزن آن بدون سرنشین ۱۰۵۰ کیلوگرم تعیین شده است. درحال حاضر ساینا با قیمتی در حدود ۲۸ میلیون تومان عرضه می‌شود که تنها تغییر مثبت آن نسبت به تیبا، سیستم تهویه مطبوع خودکارش است. هم‌چنین در همین رنج قیمت شما می‌توانید خودروهایی مانند سمند و پژو ۴۰۵ را خریداری کنید که در بسیاری از موارد از ساینا عملکرد بهتر و کیفیت بیشتری دارند. بنابراین، قیمت ۲۸ میلیون تومانی چندان برای این خودرو مناسب نیست و شاید همین دلیل باعث شده که شاهد تعداد کمی از این خودرو در خیابان‌ها هستیم. حتی اگر چگونگی کار کردن با یک فشارسنج باد تایر را بدانید، باید از فشار باد ایده آل خودروی خود خبر داشته باشید تا بتوانید آن را تنظیم کنید. اگر چه این اطلاعات معمولاً در کناره‌های هر تایر نوشته می‌شود، هر موقع که بخواهید می‌توانید آن‌ها را در دفترچه راهنمای خودروی خود بیابید.

دفترچه خودرو کیا

روغن موتور خودرو از جمله مایعات خودرو است که نیاز به بررسی و تعویض به موقع دارد. اطلاعات پیرامون روغن موتور مناسب و همچنین زمان تعویض روغن موتور خودرو در دفترچه راهنما به تفصیل تشریح داده شده است. در خصوص سایر مایعات مورد استفاده در خودرو نیز نکاتی در دفترچه راهنما ذکر شده است. همانطور که احتمالا می‌دانید برخی از مایعات خودرو را باید زمانی‌که موتور خودرو سرد و خاموش است بررسی کرد و برخی دیگر نیز زمانی که موتور داغ است نیاز به بررسی دارند. این بررسی در مدل‌های مختلف خودروها متفاوت است و برای هر خودرو در دفترچه راهنما به‌صورت کاملا تخصصی و با ذکر جزئیات تشریح داده شده است. از آن جایی که هر خودرو با دیگری متفاوت است، امکان این که یک فرد بتواند عملکرد و کارایی هر دکمه و دسته داخل یک خودرو را بداند بسیار کم و نزدیک به صفر می‌باشد.

  پرداخت 4600 میلیارد تومان تسهیلات القرض الحسنه / 3000 میلیارد تومان کمک به ایتام

دفترچه راهنمای خودروها

بدون راهنمایی گرفتن از دفترچه راهنمای خودرو، این نوع تنظیمات اولیه می‌تواند کار بسیار سخت و خسته کننده‌ای باشد؛ هر چند، با مطالعه دقیق آن، راه اندازی اولیه چنین سیستم‌هایی به راحتی آب خوردن خواهد بود. یکی از چیزهایی که همیشه معمولاً داخل خودروی خود دارید دفترچه راهنمای آن است و اگر این گونه نیست، بهتر است همیشه آن را دم دست داشته باشید. این کتابچه آموزشی، بالاخره اطلاعات بسیار مهمی در مورد خودروی شما مانند نحوه کار با برخی امکانات و تجهیزات خاص آن و همچنین توصیه‌هایی در مورد عیب یابی مشکلات احتمالی خودرو دارد. در نگاه اول، البته این همه اطلاعات می‌تواند کمی خسته کننده باشد، از این رو بهتر است دفترچه راهنما را به چند بخش تقسیم کرده و طی چند روز آن را تمام کنید.