املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

راز موفقیت مشاورین املاک که از آن‌ها بی‌خبرید! وبلاگ زومیلا

راز موفقیت مشاورین املاک که از آن‌ها بی‌خبرید! وبلاگ زومیلا

وی باید در رفتار و راهنمایی خود با صداقت کامل برخورد کند و از دو طرفِ «فروشنده» و «خریدار» بخواهد که یک قرارداد نمایندگی دو طرفه امضا کنند. در بعضی از کشورها مشاوره دو طرفه را در شرایطی میتوان به کار برد که یک کارگزاری نماینده خریدار و فروشنده باشد. به این صورت که یکی از مشاوران کارگزاری یک ملک برای فروش داشته باشد و یک مشاور دیگر از کارگزاری، به دنبال ملکی برای یک خریدار بگردد. در این حالت اگر دو طرف معامله مایل به معامله باشند، نمایندگی دو طرفه اتفاق می‌افتد. مشاورین املاک هم مانند تمامی فعالیت های شغلی، دارای وظایف خاصی می باشد.

  • بازاریابی درست و اصولی در هر شغلی مؤثر بوده و سبب افزایش فروش می‌شود ولی بهتر است این کار توسط یک فرد متخصص انجام شود.
  • نحوه اخذ کردن فایل املاک از روزنامه یکی از این اساس بوده که نیاز به مهارت دارد و مشاور باید آن را آموخته باشد.
  • رقبای شما می‌توانند ارتباطات شما باشند و جدا ماندن از آنها باعث عقب افتادن شما از اطلاعات به‌روز می‌شود.
  • پس از گذراندن دوره مشاور املاک، می‌توانید با ارائه مشاوره حقوقی املاک خریدار و فروشنده را به راحتی با خود همسو و همراه کنید.

شما به‌عنوان یک مشاور املاک باید بین خود و مشتری احساس اعتماد ایجاد کنید. وظیفه شما ارائه خدمات، راهنمایی و آسان کردن کار برای مشتری است و شما باید با انجام این کارها از مشتری و درخواست او حمایت کنید تا فرایند خریدوفروش، رهن و اجاره درست‌تر پیش برود. داشتن یک پایگاه‌داده و اطلاعات قوی از فوت و فن مشاور املاک شدن است که شما باید تسلط کامل به تمام ملک‌های منطقه داشته باشید و مستمر آن را بروز رسانی کنید. می‌توانید در سایت‌ها و پلتفرم‌های جدید عضو شوید، از دوستان و آشنایان اطلاعات بگیرد تا اطلاعات دقیق و به روزی داشته باشید. با این ویژگی، به مشتری کمک می‌کنید تا بهترین انتخاب را برای خود پیدا کند.

  ساخت 1548 واحد مسکونی سیار در روستاهای ایلام

بررسی مشکل مشتریان / آموزش املاک

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که شاید مشتری شما به دلایل مختلف از محدوده فعالیت بنگاه املاک شما خارج شده و منطقه دیگری را برای زندگی انتخاب کند. البته اگر حس اعتماد و حرفه‌ای بودن را به مشتریانتان القا کنید، یقینا آن‌ها بنگاه شما را به دیگران معرفی خواهند کرد. نمونه قرارداد کار در مشاور املاک ، قراردادی است که میان بنگاه املاک به عنوان کارفرما و مشاور املاک، تنظیم می‌شود.

نمونه تبلیغات مشاور املاک

برای موفقیت در حرفه خود و با درآمد بالا نیاز به یک اخلاق عالی کاری دارد. شما باید سرسخت باشید و به دنبال هر هدف و شلوغی در بازار بروید تا برای موفقیت در بازاریابی قهرمان مشتریان خود شوید. برای انجام این کار نیاز به زمان زیادی ندارید کافیست با هوشمندانه کار کردن و قرار دادن زمان مناسب برای بستن معامله به این امر خاتمه دهید. قبل از شروع فعالیت خود در این زمینه ، اطمینان حاصل کنید که در بازار هویتی ایجاد کرده اید.

اگر درآمدتان کم است، شاید آگهی‌نویسی حرفه‌ای بلد نیستید!

در نتیجه شما نیز باید با سرمایه گذاری در این موارد دانش خود را به روز کنید تا از سایر رقبایتان عقب نمانید. ما در این مقاله نگاهی منطقی به فرایند کسب‌وکار مشاوران املاک داشتیم و سعی کردیم تا شما عزیزان را با معایب شغل مشاور املاک آشنا سازیم. شغل مشاور املاک شغل بزرگ و پیچیده‌ای است که در صورت آموزش مشاور املاک به طور اصولی و داشتن پشتکار و انگیزه قوی می‌توانید به‌راحتی در آن موفق شوید. یکی از اساسی­ ترین معایب شغل مشاور املاک این است که در ابتدای کار، میزان درآمد شما به‌درستی مشخص نیست. بسیاری از مشاوران املاک مبتدی احتیاج به منبع مالی و پشتوانه دارند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند. لذا در این حرفه باید کاملاً صبور باشید تا بتوانید اولین قرارداد خود را ببندید.

  طراحی داخلی ویلای دوبلکس با دکوراسیون های مدرن و شیک Archives وبلاگ کارشناسان املاک امیران