املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

راهنمای خرید منقل کبابی+کد تخفیف خرید مردم سالاری آنلاين

راهنمای خرید منقل کبابی+کد تخفیف خرید مردم سالاری آنلاين

وزن این منقل ۱۰۰۰ گرم بوده و برای حمل کردن بسیار قیمت کباب پز سبک خواهد بود. شما می توانید از این وسیله برای انواع کباب استفاده کنید. ویژگی که یک منقل دارد این است که کار کردن با آن بسیار راحت می باشد.

در فرهنگ ایرانی منقل یکی از وسایلی است که در بسیار از پیک نیک ها و کردش ها کاربرد دارد. با استفاده از منقل می توان یکی از بهترین غذاهای ایرانی یعنی کباب را به راحتی پخت و اوقات خوشی را در کنار خانواده رقم بزنیم. منقل راحت ترین و در دسترس ترین وسیله برای پخت غذاهای کبابی می باشد.

قیمت ها از 100 هزار تومان شروع می شود و از مدل گازی تا زغالی در بازار یافت می شود. گروه صنعتی آران | انواع منقل کبابی , منقل ذغالی , منقل کبابی پایه دار … تمامی غذاهای ایرانی و اصیل همچون کباب اگر به روش سنتی و با استفاده از آتش و حرارت ذغال طبخ شوند طعم و عطری دل انگیزتر خواهند داشت.

به دلیل این که ساخت منقل سنگی پیچیدگی و ریزه کاری های زیادی دارد . و شما نمی توانید از منقل سرخپوستی برای پخت کباب استفاده کنید . منقل و باربیکیو هردو برای پخت غذا و همچنین کباب های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند . اما در کنار آن شباهت هایی که این محصولات با هم دارند ، دارای تفاوت هایی نیز می باشند که در ادامه به برخی از آنها را توضیح خواهیم داد .

  ثبت قراردادهای مسکن در سامانه املاک اجباری شد

برخلاف باور عمومی که اکثراً از منقل های سیمانی برای باغ استفاده می کنند ، شما می توانید هر نوع منقلی را که خواستید مورد استفاده قرار دهید . حتماً شما هم انواع مختلفی از منقل های سیمانی را در مکان‌های عمومی مانند پارک مشاهده کرده اید .

  • شما می توانید قسمت های مختلفی را به کباب پز سنگی خود اضافه کنید .
  • منقل و کباب پز چدنی، توزیع حرارتی بسیار مناسبی داشته و طبخ مواد غذایی به راحتی انجام می‌گیرد.
  • اما یک منقل باید به گونه‌ای طراحی شود که سیخ کباب به راحتی بر روی آن قرار گیرد .
  • این باربیکیو ها بسیار ساده و کاربردی می باشند و شما می توانید آنها را در همه جا مورد استفاده قرار دهید .
  • شما به راحتی می توانید آنها را در داخل کوله پشتی و یا اتومبیل قرار دهید .

کباب پز های مسافرتی ابعاد مختلفی دارند که ویژگی مشترک آنها سایز کوچک و قابل حمل آنها می باشد . ویژگی بارزی که این منقل دارد ساختار مخصوص آن برای کباب کردن است. برای همین به مرور زمان و استفاده از منقل کیفیت میله ها از بین نخواهد رفت. ساختارمنقل میله ای صحرایی به این صورت است که چهار پایه به صورت مستطیل در زمین کوبیده می شود. فن کباب پز به صورت برقی می باشد و دارای کیفیت بسیار خوبی است . تا شما عزیزان بت.انید با حداقل زمان و انرژی از درست کردن کباب یا جوجه زغالی لدت ببرید.

نکات مربوط به خرید منقل و کباب پز

منقل های کبابی از جنس های مختلفی در بازار وجود دارند و ارزان ترین و در دسترس ترین نوع منقل کبابی، منقل های کبابی آلومینیومی هستند. منقل های کبابی آلومینیومی به دلیل جنس شکننده تری که دارند امکان شکستن، ترک خوردن یا خم شدن در آن ها بسیار زیاد است. با این حال منقل های آلومینیومی بسیار سبک و قابل حمل هستند.

  مشاور املاک آرکان در چالوس سایت شمال

چرا منقل زغالی لاوا بخریم؟

گذشته از کاربرد منقل های سفالی ، این وسیله دارای طراحی های بسیار زیبایی می باشد . حتی هنگامی که از منقل استفاده نمی کنید می توانید از آن به عنوان یک وسیله دکوری استفاده کنید . این است که منقل میله ای معمولاً برای طبخ غذا هایی مانند سرخ کردنی به کار می رود . برای آماده کردن یک املت فوق العاده در طبیعت ، منقل سرخپوستی یک گزینه عالی می باشد . کباب‌پزهایی که از جنس فولاد ضدزنگ درست می‌شوند هم بادوام‌ترند و هم باکیفیت‌تر می باشند اما وجود فولاد ضدزنگ در کباب‌پز باعث می‌شود که قیمت آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر شود.

ازآنجایی که کشور ما پیشینه ای کهن در طبخ انواع کباب دارد، انواع منقل و کباب پز با کیفیت های عالی در کشورمان تولید می شود. منقل و کباب پز لاوا دارای استاندارد و قیمت بسیارمناسب است. زیرا بعنوان تولیدکننده، کالا را بصورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.