املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

روزنامه تعادل پیش‌بینی کرد؛ شغل مشاور املاکی از بین خواهد رفت خبرآنلاین

روزنامه تعادل پیش‌بینی کرد؛ شغل مشاور املاکی از بین خواهد رفت خبرآنلاین

برای درخواست صدور مالکیت، ورثه می‌توانند با همراه داشتن مدارک گواهی انحصار وراثت و فرم مالیاتی و اصل سند به اداره ثبت مراجعه نمایند. ملک بازداشتی، به ملک هایی اطلاق می شود که با دستور مقامات قضایی اجازه هرگونه معامله اعم از خرید، فروش، رهن یا اجاره آن ملک به صورت موقت و یا دائم از مالک آن صلب شده باشد. برای اطلاع از اینکه یک ملک بازداشتی است یا خیر، می‌توان به مطالب درج شده درپشت سند ملک مراجعه نمود. البته در هنگام تفکیک، اسناد ملک جدا می شود اما خود ملک همچنان مشاع باقی می‌ماند. صدور این گواهی پایان کار بدین معنی است که ساختمان از لحاظ فنی مهندسی و شهرسازی مورد تائید شهرداری است .

  • البته می‌توانید برای ساده تر شدن کارها از مشاوره حقوقی ملکی افراد متخصص مانند وکیل ملکی استفاده کنید.
  • بنابراین شاید شما آن تغییری باشید که قرار است باعث تغییر دیگران شود.
  • در حال حاضر شاید دلیل خیلی منطقی تاکنون برای آن پیدا نشده و عدم آسیب شناسی آن می‌تواند زنگ خطری برای این بخش از کسب و کارهای استان البرز باشد.
  • این دسته از مشاوران نماینده خریدار و فروشنده می باشند و وظیفه دارند به دو طرفه معامله بدون در نظر گرفتن منافع یکی از طرفین اقدام به مشاوره نمایند.

ثمن معامله، همان بهای هر ملک است که توسط خریدار پرداخت می شود به عبارت دیگر ثمن معامله قیمت تعیین شده برای خرید ملک را گویند. مشاور املاک یا ( Real estate ) جزو مشاغلی است که همه افراد حداقل یکبار هم که شده با آن سر وکار داشته و با اصطلاحاتی که در بین کارشناسان این صنف رد وبدل می‌شود برخورد داشته‌اند. گاها این اصطلاحات آنقدر تخصصی می‌شود که اگر اطلاع دقیقی از معنی آن نداشته باشیم باعث می‌گردد در ذهن خود سوالات بسیاری را بدون جواب نگه داشته و در تصمیم گیریهای خود دچار مشکل شویم.

  دانلود رایگان سوالات آزمون استخدام بانک ملت «ای استخدام» | soalattalayi

بهترین مشاور املاک گرگان

شهرهایی که روی گسل زلزله قرار دارند، در قیمت ملک تاثیر دارند چرا که ممکن است ساختمان روی گسل بنا شده باشد. ‌برای مثال هم اکنون بخش هایی از کشور درگیر مسئله فرونشت زمین شده اند و در بازدید خانه های این مناطق ترک های حاصل از فرونشت به راحتی قابل رویت است. کارشناسی و قیمت گذاری خانه بر اساس چک لیستی مورد بررسی قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این چک لیست، در ادامه به تشریح چند گزینه از آن می پردازیم. دقت کنید که اگر ملک بدون پایان‌ کار می باشد و خریدار با علم بر این که این ساختمان پایان کار ندارد و آگاهی از این موضوع حاضر به معامله شده است، باید این موضوع در قرار داد قید شود. به همین سبب مشاورین املاک باید قیم نامه ارائه شده را مورد بررسی قرار بدهند .

گواهینامه دوره آموزش مشاوره املاک

درواقع پیش نیازها و مهارت‌های لازم برای ورود افراد تازه‌کار به حوزۀ کاری مشاوره املاک به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند; مهارت‌های تخصصی در حوزۀ املاک. تعداد مشاورین املاکی که داخل زندان هستند کم نیست و روز به روز هم حال افزایش است. چون قرارداد هایی که نوشته اند از نظر قانونی مشکل دارد و متاسفانه در چنگ قانون افتاده اند .

در اواسط این دوره ۴ ساله قیمت مسکن و طلا که نقش جایگزین را برای سرمایه‌گذاران بازار مسکن دارد به بیشترین اختلاف خود می‌رسند. بعد از پایان دو سال اول قیمت ملک به ثباتی نسبی رسیده  و از آن پس به‌مرور تفاوت نرخ رشد در بازار طلا و مسکن به هم نزدیک می‌شود. بدون شک همان اندازه که یک سرمایه گذاری مزایا دارد گاهاً معایبی هم به دنبال دارد. همان طور که اشاره کردیم سرمایه گذاری پیش خرید ملکی مزایای زیادی دارد اما معایبی هم از جمله عدم تحویل به‌موقع، گرفتن وام‌های مختلف از روی سند مادر و عدم تسویه آن، فروش ملک به چند نفر، عدم اتمام پروژه، عدم پرداخت خلافی و … نکته‌ای که وجود دارد این است که افراد و سرمایه‌گذاران باید با در نظر گرفتن تمامی مزایا، معایب و جوانب کار اقدام به بستن قرارداد کنند. در فصل اول به تشریح عبارات حقوقی قراردادها پرداخته شده و در فصل دوم قراردادهای متداول املاک تشریح گردیده است.

  طرح ساماندهی 48 هکتار پارچه غیرفعال در تبریز 15 درصد پیشرفت داشته است.