املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

قوانین معاملات ملکی + راهنمای حقوقی در خرید و فروش املاک داریوش امیرپور

قوانین معاملات ملکی + راهنمای حقوقی در خرید و فروش املاک داریوش امیرپور

مالکیت خانه سنگ بنای کلیدی ثروت است… چون برای شما هم توانگری مالی و هم امنیت عاطفی به ارمغان می آورد . برای تعیین بروت خارجی تمام قسمت‌های ساختمان مانند پارکینگ و مشاعات دیگر محاسبه می‌شوند. بروت داخلی نیز شامل آسانسور، پله، ستون‌ها و بالکن در داخل ملک مسکونی است. به دلایلی که در قسمت‌های قبلی مطرح کردیم، هیچ وقت فراموش نکنید که استفاده از فضای مجازی می‌تواند به نقطه قوت شما در رقابت با رقبایتان تبدیل شود. سعی کنید از بستر مجازی و شبکه‌های اجتماعی به خوبی بهره ببرید و حتما راه‌های ارتباطی از قبیل آدرس آژانس مسکن، به همراه شماره تلفن ثابت و شماره موبایل را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. پس از تماس الوملک و انجام هماهنگی با زمان مدنظر شما، کارشناس در محل ملک حاضر می‌شود.

  • سند وقفی با سند ملکی تفاوت دارد و اداره اوقاف می تواند با اقساط 99 ساله آن را به فرد دیگری واگذار کند.
  • آموزش 0 تا 100 فروش در دوره MBA املاک به مشاوران املاک کمک می‌کند تا بهترین قیمت را برای محصولات خود پیدا کنند و بازار را بهتر درک کنند.
  • اما باید بدانید جهت اقامت در ترکیه نیازمند دریافت سند Kat mülkiyet خواهید بود.
  • البته برای ورود به این روش سرمایه گذاری در مسکن نیاز به سرمایه زیدی خواهید داشت.

این موضوع باعث شده است تا استان گلستان و شهر گرگان، به عنوان استان و شهر هدف گردشگری در ایران شناخته شود. در این استان، خانه های ویلایی و آپارتمانی بسیاری وجود دارد که توسط مشاور املاک گرگان به فروش رسیده و یا به رهن و اجاره گذاشته می شوند. مشاور املاک های گرگان در زمینه ی ارائه ی خدمات مشاوره ای برای خرید و فروش املاک در این شهر و استان فعالیت های گسترده ای دارند.

  پیش بینی کاهش قیمت مسکن در سال جدید

تفکیک املاک

مهم ترین تفاوت سند رسمی و عادی، افرادی است که آن‌ها را تنظیم می‌کنند. سندهای رسمی در اداره ثبت اسناد و املاک، دفاتر ثبت اسناد و یا نزد مأموری که صلاحیت انجام این کار را دارد تنظیم می‌شوند. هر سندی را که توسط این افراد ثبت نشده باشد باید در میان سندهای عادی قرار داد. کلمه مشاع در این سندها به این معنی است که تنها یک نفر مالک آن خانه یا زمین نیست و افرادی دیگری نیز در آن سهم دارند. این نوع خانه‌ها معمولاً دو مالک یا بیشتر دارند و به همین دلیل در زمان خرید آن‌ها باید اطلاعات کافی را کسب کنید تا بتوانید خریدی بدون دردسر داشته باشید. در سراسر دنیا و همه کشورها، زمانی که خرید یک ملک طبق روال درست انجام شود، به خریدار بابت خرید مستغلات، سند قانونی تعلق می‌گیرد.

مسئولیت کیفری و مدنی مشاورین املاک

در واقع بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید از جزئیات آنها دیدن کنید و سپس مشاوره های لازم را دریافت نمایید. علاوه بر این، شما میتوانید با تکمیل فرم مربوطه، به عنوان متقاضی ثبت نام کنید و از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید. از جمله این خدمات تطبیق مشخصات شما با ملک های ثبت شده در سایت و نمایش ایده آل‌ترین گزینه ها برای شماست. همانطور که میدانید، کرج به سرعت در حال رشد است و جایی مناسب برای سرمایه گذاری است. برای خرید املاک در کرج، همین الان با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه ما مشاوره لازمه را به شما ارائه کنند. بسیاری از کاربران و مشاورین املاک در اولین مواجهه با این سی.آر.ام یک چیز را در ذهن دارند؛ بیش از حد گران‌قیمت است!

  مشاوران املاک تازه کار چه پیش‌نیازها و مهارت‌هایی لازم دارند؟ ژورنال آریامرز

جهت ورود به شغل مشاور املاک، باید اطلاعات دقیقی را در مورد مفهوم آن بیاموزید. باید بدانید که این شغل جنبه سرگرمی ندارد؛ بلکه یک تجارت است و به شیوه‌های خاص مدیریت نیاز دارد. در حال حاضر به دلیل گسترش کلاهبرداران در این زمینه شغلی، بسیاری از افراد اعتماد خود را به مشاورین املاک از دست داده‌اند. توجه داشته باشید که یادگیری زبان بدن قبل از ورود به شغل مشاور املاک، می‌تواند یاری رسان شما برای درک بیشتر مشتریان باشد.