املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

مشاور املاک حرفه‌ای شوید 【کامل‌ترین آموزش رایگان】 ۲نبش

مشاور املاک حرفه‌ای شوید 【کامل‌ترین آموزش رایگان】 ۲نبش

اشاره کردیم که در روند انتخاب درست و موفقیت یک مشاور نقش بزرگی دارد. پس مشاوره املاک باید با صداقت تمام، داشتن حس امانت داری، عدالت بی‌طرفانه راهنمایی درستی بدهد. این کار یک کار تخصصی و حرفه‌ای است که باید در مسیر موفقیت بازار مسکن راهی را هموار کنند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سامانه‌ ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور به آدرس و مراجعه به بخش جست‌و‌جوی مشاورین املاک مجاز بررسی کنید بنگاهی که به آن مراجعه کرده‌اید مجوز دارد یا خیر.

  • برخی از این افراد در شعب املاک ایشان (در قزوین و تهران) آموزش داده شده و عده‌ی بسیار زیادی با استفاده از آموزش‌های ایشان از طریق دوره‌های آموزشی موجود در سایت و آموزش‌های رایگان موجود در اینستاگرام.
  • پس شما برای اینکه بتونید به عنوان یک مشاوراملاک اطلاعات خودتون رو بفروشید و از بابت اون منافع خوبی هم کسب کنید باید در ابتدا به فکر برقراری یک ارتباط خوب باشید.
  • علاوه بر ساده‌سازی صورت‌گرفته در فرمول حق کمیسیون ها، در این مصوبه که در مهر امسال ابلاغ شده، نرخ کمیسیون املاک ۹۹ عملا کاهش یافته است.
  • ما میگیم تا حد امکان، واقعیت‌ها رو در مورد ملک‌ها و شرایطشون به اون‌ها بگین.

حتما دیدین که مشاوران املاک از فن بیانی خوبی برخوردارن و در این شغل، خوش صحبت بودن بسیار مهمه. باید روی اصطلاحات و جمله بندی‌های خودتون کار کنین تا بتونین مشتری رو به خوبی متقاعد کنین. البته که احترام گذاشتن به مشتری یکی از راه‌های موفقیت در این زمینه است. پس فراموش نکنین که با احترام فراوان و حفظ وقار با مشتری صحبت کنین. فروش به تیپ شخصیتی D برای بسیاری از مشاورین املاک غیر ممکن است. در حالی که اگر خصوصیات این افراد را به خوبی بشناسید، فروش به آن‌ها بسیار راحت خواهد بود.

  3 چالش جدی بازار مسکن (14 فروردین 1403)

معرفی شغل مشاور املاک:‌ محیط کاری

یک مشاور املاک در محیط‌های گوناگونی کار می‌کند و می‌توان گفت اغلب در حال سفر است. آن‌ها تحقیقات مختلفی را انجام می‌دهند، لیست‌های متفاوتی برای هر ملک نوشته و منتشر می‌کنند. مهم‌ترین کار شغل مشاور املاک ارتباط با مشتری است که این ارتباط می‌تواند از محل کار و دفتر شخصی و یا به‌صورت دورکاری و از منزل باشد. یادتان باشد که مشاور املاک موظف است تا بابت دریافت کارمزد، به طرفین معامله رسید تحویل دهد.

چگونه به مشاور املاک اعتماد کنیم؟

دانستن شرح درستی از وظایف مشاور املاک باعث می‌گردد که بتوانیم نگاه دقیق‌تری به این شغل داشته باشیم تا موقع انجام معاملات در دام سودجویان قرار نگیریم. دقت بالا نیز از جهات مختلفی برای حرفه‌ای شدن در کار املاک ضروری است. شما برای درک خواسته‌های مشتری، برای کارشناسی صحیح ملک و قیمت‌گذاری اصولی ملک و… باید دقت بالایی داشته باشید. اگر موفقیت شما در کار املاک را به یک ساختمان تشبیه کنیم، ویژگی‌های شخصیتی لازم برای حرفه‌ای شدن در کار املاک مانند فونداسیون این ساختمان است. علاوه بر این ، یکی از اصلی ترین هزینه های اخذ مجوز کسب و کار مربوط به حق پیوستن به اتحادیه است.

آژانس های املاک در سراسر ایران می توانند برای معرفی مجموعه خوئ، معرفی املاک و افزایش فروش با استفاده از تخفیف ویژه در سامانه جاما ثبت نام کنند. در حالی که برخی از افراد به طور طبیعی به سمت اهداف خود سوق داده می‌شوند، برخی دیگر برای تمرکز و داشتن انگیزه به کمک نیاز دارند. یک ذهنیت مثبت به شما کمک می‌کند روی اهدافتان متمرکز شوید و به آن‌ها برسید.

  قیمت مسکن در تهران دوشنبه 29 فروردین 1403