املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

معرفی و دانلود کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما محمدرضا شایگان اصل کتابراه

معرفی و دانلود کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما محمدرضا شایگان اصل کتابراه

افرادی که قوانین مشاور املاک و فوت و فن مشاور املاک را به خوبی یاد بگیرند در انتهای دوره به آنها مدرک فنی و حرفه ای ارائه خواهد شد، که این مدرک همانطور که در جریان هستید قابل ترجمه بوده و قابل ارائه به سازمان های دولتی و خصوصی می باشد. قیمت دوره های آموزشی اتحادیه املاک در آموزشگاه آریا تهران مطابق با قوانین سازمان فنی و حرفه ای با توجه به تعداد ساعت کلاس محاسبه خواهد شد. من چند سال متمادی ، جزء مشاور اول های چند دپارتمان مطرح تهران بودم و نکاتی که در این دوره آموزش داده میشود تماما عَمَلی و کاربردی و تست شده است. نکته ای در این دوره پیدا نخواهید کرد که جنبه تئوری داشته و تست نشده باشد.

  • همچنین باعث می‌شود تا اشتباهات شما در معاملات کاهش یافته و از اتلاف وقت کمتری برخوردار شوید.
  • ما در این دوره جامع (آموزش املاک و پولسازی از آن) بصورت کامل تمامی بندهای هر مدل سند را با هم بررسی می‌کنیم و به شما آموزش می‌دهیم تا سرتان کلاه نرود.
  • همواره سعی کنید، بهترین و بالاترین خصوصیات شخصیتی خود را رو کنید و بعد با عمل به آنها منتظر نتیجه کار بمانید.
  • دوره آموزشی اصول مدیریت و سرپرستی مناسب برای کلیه علاقه مندان ، اساتید، مربیان و … است.
  رکود مسکن در سال 1403 هجری قمری ادامه یافت

پس با این حساب ما مشاوران هم حق این را داریم تا انتخاب کنیم که وقت و انرژی خود را بیشتر برای کدام مورد خرج کنیم و اولویت لیست فروشمان کدام گزینه باشد .. طبیعی است که هیچ مشاوری در هنگام شروع به کار ، مالک طلایی نخواهد داشت و این درجه از اعتبار نیازمند مجموعه ای از تجارب ، تحلیل ها ی درست و مشاوره های سود ده است . ساده و روشن بیان میکنم ، هیچ مشاور املاک خبره ای ، همزمان در چند منطقه و بازه متراژ و یا قیمت فعالیت نمیکند ! این کار تمرکز مشاور را بهم میزند و بعد از مدتی اورا از کار دلسرد میکند . زیرا انجام ۰ تا ۱۰۰ این فرایند نیازمند دانش و تجربه در این زمینه است .در واقع املاک مجموعه ای از این کارهاست که یک مشاور باید بتواند تمامی آن را انجام و شرح دهد .

چگونه یک مشاور املاک موفق باشم؟

درست انجام دادن این کار به روش شما و نوع بیان این مطلب وابسته است که به آموزش و تجربه نیاز دارد. اگر وقتی خریدار را برای بازدید از ملک می‌برید، او نکته‌ای را متوجه شود که شما آن را نمی‌دانستید، عملا بازی را باخته‌اید. به همین منظور در ادامه ۵ نکته برای مشاوران حرفه ای را می‌آوریم که متاسفانه بسیاری از مشاورین املاک به آن توجه نکرده و به همین دلیل به راحتی اعتبار و تخصص خود را زیر سوال می‌برند. در حرفه مشاور املاک, همه افراد جامعه برای بزرگترین خرید زندگی خود یعنی خرید مِلک به شما نیاز دارند. از کارگر ساده تا کارخانه دار، از رفتگر تا پزشکان و رییس بیمارستان، از  آبدارچی تا رئیس شرکت و … پس به خودتان افتخار کنید که قادر به تامین نیازهای اقشار مختلف جامعه هستید.

  دکوراسیون مغازه املاک

توکن و کدپستی

مطالعه کتاب های آموزشی مشاور املاک از کلیدهای موفقیت در کسب و کار است. خبر خوب اینکه پیشرفت فناوری و تکنولوژی به حوزه املاک هم وارد و با استقبال خوبی هم رو به رو شده.یک سیستم مدیریت املاک پیشرفته باید درزمینه فناوری کاملا به روز باشه و بتونه به نفع کسب و کارش از اون استفاده کنه. اینکه یک کانال تلگرام و پیج اینستاگرام داشته باشین واقعا کارسختی نیست.

AYMOD 2023: یک مهمانِ تازه پس از سال‌ها

دریافت پروانه کسب، آخرین مرحله نیست، بلکه اولین مرحله از راه‌اندازی کسب و کاری جدید است. کسب و کاری که با گذشته تفاوت بسیاری دارد و متقاضیان حضور در این بازار باید خود را با تغییرات تطبیق دهند. در این مرحله متقاضی راه‌اندازی آژانس املاک باید در سایت اتحادیه آژانس املاک ثبت‌نام کرده و کد رهگیری دریافت کند. مرحله آخر راه‌اندازی آژانس مشاوره املاک دریافت جواز آژانس یا پروانه کسب است.