املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

نحوه محاسبه کمیسیون مشاوره املاک چگونه است؟ وبلاگ اکوساختمان

نحوه محاسبه کمیسیون مشاوره املاک چگونه است؟ وبلاگ اکوساختمان

در تلاش هستیم دوره های فشرده و مفیدی را برگزار کنیم تا شما بتوانید در کوتاهترین مدت زمان، توضیحات لازم را به دست آورید. زمان و مکان برگزاری دوره مشاور املاک در شهر همدان، توسط همکاران ما در اختیار شما قرار می گیرد. اصفهانی های عزیز، فرصت شرکت در دوره مشاوره املاک برای شما نیز به صورت حضوری و آنلاین فراهم است. مشاورین عزیز، شما یک شغل پر چالشی دارید، به همین دلیل مدام باید اطلاعات خود را در این حوزه ارتقا دهید تا بتواند حضوری پررنگ داشته باشید. دانستن اصول مشاوره و بازاریابی املاک برای همه ی افراد فعال در این شغل از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. برای اینکه بتوانید بازده کاری خودتان را افزایش دهید شرکت در دوره مشاوره املاک الزامی است.

  • اگر از آخرین روندها و فناوری ها به روز نیستید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقت خود و مشتری خود را هدر ندهید.
  • برای یادگیری فنون مذاکره می‌توانید به بسته‌های آموزشی یا کتاب‌هایی که در این زمینه وجود دارند مراجعه کنید.
  • شما می توانید درخواست مشاوره خود را از اینستاگرام ما پیگیری کنید.
  • به عبارت دیگر در اینجا، بیشتر به انجام رساندن کار برای شخص درخواست کننده مهم است و شخصی که کار را انجام می‌دهد و نوع حرفه و تخصص او چندان اهمیت ندارد.
  • اما برخی از وظایف نیز هیچ تعریف مشخصی در قانون و عرف جامعه ندارند بلکه موجر و مستاجر خود باید بر سر آن ها به توافق برسند.
  چرا وزارت راه و شهرسازی گزارش مسکن را منتشر نمی کند؟

حق کمیسیون مشاورین املاک کارمزدی است که در تمام معاملات ملکی برای مشاوران در نظر گرفته می‌شود. با توجه به بازار املاک، این مبلغ بر اساس مصوبه اتحادیه صنف مشاوران املاک و بر اساس فاکتورهای خاصی محاسبه می‌شود. بازاریابی املاک یکی از مهم‌ترین مسائل در صنف املاک است و می‌توان گفت که همه کسانی که می‌خواهند وارد این کسب‌وکار شوند باید در این دوره شرکت کنند. در واقع باید به عنوان یک مشاور املاک حرفه‌ای، علاوه بر توانایی مذاکره بالا، قدرت متقاعد کردن مشتریان را نیز داشته باشید.

اصل سوم: شناخت نیاز مشتری‌ها

بازاریابی تجربه‌گرا مشتری بالقوه را با محیط درگیر کرده و سبب می‌شود که شرایط واقعی را از نزدیک لمس کند. یکی از روش‌های سنتی بازاریابی تجربه‌گرا – که هنوز هم استفاده می‌شود – مراجعه‌ی حضوری با مشتری به محل آپارتمان یا ملک و نشان دادن ویژگی‌ها و مشخصات ساختمان است. مثلاً به‌جای اینکه تنها ساختمان را به مشتری نشان دهید همراه با او به خیابان‌های اطراف رفته و امکانات آن منطقه مثل پارک‌، فروشگاه‌ها و … را هم به او معرفی کنید. شاید باورتان نشود، اما امروزه بیش از 97% خریداران بازار مسکن قبل از مراجعه به مشاور املاک، در اینترنت جستجو می‌کنند (منبع). این یعنی اگر سایت فعالی در اینترنت نداشته باشید، فرصت‌های خیلی زیادی را از دست می‌دهید.

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم راهنمای ثبت آگهی رایگان در گوگل

اما پیش از آن‌که انتخاب یک کارگذار خوب اهمیت داشته باشد، مهم است که وظایف آن‌ها را بدانید. در این مطلب ما با معرفی بهترین مشاور املاک در تهران، به شما کمک می‌کنیم تا ساختمان‌های ایده‌آل خود را به‌راحتی پیدا کنید. فاطمه داوریمشاور املاک، تهرانخیلی از نقاط ضعف و قوتم رو متوجه شدم، من تمام دوره های آکادمی رو شرکت کردم و از برخورده پرسنل و مباحث کلاس خیلی راضی بودم.

  بانک مسکن خراسان رضوی 231 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

اندازه گیری موفقیت مستلزم تعیین اهداف، تلاش در جهت رسیدن به آن‌ها و پیگیری پیشرفت‌ها است. یک ویژگی مشترک بین آژانس‌های املاک موفق این است که آن‌ها همیشه اهداف تنظیم شده روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه دارند. تنظیم یک سری اهداف کوتاه مدت قابل دستیابی به شما کمک می‌کند تا به آرامی اما به طور مداوم تجارت خود را رشد دهید و با گذشت زمان به اهداف بلند مدت خود برسید. پس از افزایش دانش و آگاهی خود در این زمینه‌ها، باید توانایی و مهارت خود را با تمرین و پشتکار تقویت کنید.