املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

نمونه قرارداد استخدام مشاور املاک و نکات مندرج در آن لامینگو بلاگ

نمونه قرارداد استخدام مشاور املاک و نکات مندرج در آن لامینگو بلاگ

ما پکیج های ویژه ای نیز در این حوزه در اختیار شما قرار داده ایم. کلیه ی آموزش ها با بیانی ساده و همچنین متدهای حرفه ای ارایه می شود. شما در هر سنی که باشید و هر سوادی که در این حوزه دارید می توانید از دوره های ما بهره مند شوید. آموزش های ارایه شده در دوره مشاورین املاک فنی حرفه ای، کارآمد هستند. به همین دلیل است که همواره دوره های ما از استقبال بالایی برخوردار می باشند. دوره مشاورین املاک فنی حرفه ای ما، فقط به آموزش های تیوری محدود نیست.

  • برخلاف دیگر شغل‌ها که در آن هفته‌ها دستمزد و حقوق یکسانی می‌گیرید، در ابتدای این شغل به تلاش و صرف زمان زیاد نیاز دارید.
  • اگر مشاهده کردید که بنگاه‌دار برای شما دلایلی می‌آورد که شما را از دریافت کد رهگیری منصرف کند، باید به او شک کنید که از اتحادیه مشاوران املاک مجوز دریافت نکرده باشد.
  • نکته دیگری که باید به آن توجه کرد میزان حق عضویت سالانه است که بسته به عواملی مانند موقعیت جغرافیایی و حرفه افراد توسط هیئت نظارت تعیین می شود که می تواند به صورت اقساط یا تا پایان سال تسویه شود.
  • این اطلاعات را حداقل برای پنج محدوده عمده ديگر نیز کسب کنید و با مقایسه آنها با یکدیگر به بینش لازم برای تصمیم گیری در مورد خصوصیات محدوده كاري برسید.
  • حتی اگر تشنه معامله هستید ، برای نتیجه بهتر؛ خود را به جای فروشنده، به عنوان یک مشاور در نظر بگیرید.
  • به مشاورین املاک و آژانس‌های معاملات ملکی توصیه می‌کنیم که از همین امروز، با توجه به ۴ دسته‌بندی بالا، اقدام به شناسایی مشتریان پیشین خود کنند و از امروز، تمام مشتریان املاک را با توجه این توضیحات، دسته‌بندی کنند.
  دکوراسیون اداری آژانس املاک پیرامید طرح

علاوه بر این، اگر معامله‌ای با رضایت دو طرف و یا به واسطه شرایطی قانونی فسخ شود، مشاور املاک در صورتی که خود عامل فسخ معامله نباشد، می‌تواند اجرتی را دریافت کند. یکی از مواردی که توسط بازرس اتحادیه صنف معاملات ملکی بازرسی می شود، دفتر ثبت معاملات است و ثبت نکردن معاملات در دفاتر حسابرسی نیز جزو تخلفات و سرپیچی از قوانین محسوب شده و شامل جریمه است. مجموعه کلید از معروف ترین سایت ها در زمینه مشاوره املاک می باشد  و یافتن ملک درسایت آن بسیار راحت است. شما می توانید هر ملکی که مد نظرتان است در هر استان را در این سایت پیدا کنید. تنها کافی ست از بخش خرید یا اجاره محل موردنظر خود را انتخاب کرده و ملک های یافت شده را مورد بررسی قرار دهید.

مشاور املاک (ایندیانا)

کافیست با مشاوران ما تماس گرفته و خدمات مورد نظر خود را درخواست نمایید تا آنها قدم به قدم در مسیر یک معامله پرسود و خوب همراهی تان کنند. بنابراین با گذشت زمان هم از شکایات کم می‌شود و هم مهارت شما در حل شکایات مشتریان بیشتر می‌شود. در واقع بخشی از آموزش مشاور املاک را به صورت تجربی تجربه می‌کنید. بدیهی است که مشتریان مشاوری را که بیشتر به شکایات آن‌ها گوش می‌دهد را زودتر انتخاب می‌کنند.

برای مشاهده تمامی املاک و پروژه های موجود در استانبول پیشنهاد میکنیم صفحه خرید خانه در دبی را مشاهده نمائید

هرکسی که به هر طریقی (گوگل یا تبلیغات) شما را پیدا کند، با دیدن این ویدیوها بی‌هیچ سؤالی به شما اعتماد می‌کند. بنگاه هایی که به صورت تخصصی در املاک تجاری فعالیت دارند درآمد خوبی کسب می کنند. دلیل این امر دانش گسترده و ارزیابی مشاوران املاک تجاری می باشد.

  پیش بینی وضعیت بازار مسکن در تابستان/ آیا رکود ادامه دارد؟

۳. شغل خود را به عنوان یک تجارت کوچک در نظر گیرید

آیین‌نامه اجرایی قانون مالک و مستاجر از دیگر قوانینی است که مشاورین املاک به خوبی باید از آن مطلع باشند و از آن تبعیت نمایند. این آیین‌نامه در سال 1378 توسط هیئت وزیران و با پیشنهاد وزارت مسکن و شهر‌سازی و دادگستری تصویب شد. البته این آیین‌نامه به صورت دو بخش قوانین و مقررات مرتبط با ودیعه و قانون تملک آپارتمان‌ها تصویب گشت.