املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

کتاب اصول و فنون مشاوره املاک و الزامات مربوط به فروش ملک در آمریکا: روانشناسی فروش جلد 2 چ1 فروشگاه اینترنتی کتاب گیسوم

کتاب اصول و فنون مشاوره املاک و الزامات مربوط به فروش ملک در آمریکا: روانشناسی فروش جلد 2 چ1 فروشگاه اینترنتی کتاب گیسوم

مشاوران املاک باید اطلاعات جامعی درباره بازار ملک در منطقه‌ی خود داشته باشند. آنها باید با قیمت های فعلی، نرخ های رهن و اجاره و موارد دیگری که بازار ملک را تحت تاثیر قرار می دهند آشنا باشند. همان طور که گفته شد دریافت کد رهگیری املاک اجباری بوده و اگر قراردادی در بنگاه بدون کد رهگیری صادر شود، آن بنگاه متخلف شناخته شده و پلمپ می شود. نکته قابل توجه آن است که در صورت برخورداری از کد رهگیری آن معامله در سامانه ثبت می شود و همین امر امنیت قرارداد را تضمین می کند. تا مهر ماه سال ۱۳۹۷ مشاوران املاک خودشان حق کمیسیون را تعیین می‌کردند؛ ولی بعد از آن با تصویب وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت یک قانون در آمد و بنگاه‌های مشاوران املاک ملزم شدند برای محاسبه کارمزد خود از فرمولی مشخص استفاده کنند و طبق آن کارمزد را از طرفین معامله دریافت کنند. شغلی که اگر با آگاهی و دانش کافی انتخاب شود می تواند در موفقیت شما نقش بسیار مهمی داشته باشد.

  • ماده 21 قانون ، ضمانت اجرایی است برای اینکه پیش‌فروشندگان آپارتمان‌ها نتوانند بدون مجوز اقدام به انجام تبلیغات کنند.
  • مشاوران املاک باید توانایی مدیریت استرس و فشار کاری را داشته باشند.
  • • ارائه سند قطعی مالکیت محل تعیین شده یا اجاره نامه رسمی توسط فرد متقاضی.
  • نمی توان بدون اینکه اعتماد کسی را جلب کرد با آن شخص ارتباط برقرار نمود برای انجام مشاوره همواره احتیاج به جلب اعتماد شخص مشاوره گیرنده می باشد بطوریکه این اعتماد سبب رسیدن به هدف متعامل میگردد.
  • کسی که در یک دادرسی حقوقی به پرداخت وجه نقد محکوم می شود در صورت ناتوانی از پرداخت یکجای محکومٌ به (مبلغی که به آن حکم شده) میتواند تقاضای اعسار یا تقسیط بنماید.
  • در این مرحله مشاور یاد گرفته که املاک مناسب و مرغوب را از املاک نامناسب و نامرغوب تفکیک نماید و زمان و انرژی خود را برای هر ملکی هدر ندهد وآموزه دیگرش این خواهد بود که با تمرکز بر روی املاک استیجاری مرغوب، روش ملک گرایی را در پیش گیرد که  مناسب ترین و مؤثرترین سبک وروش کاری می باشد.
  The 4 Best Toasters in 2023, Tested and Reviewed | gastroback

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پیگیری وام ودیعه مسکن 1402 در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ پاسخ دهند. مطابق اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲، باید از شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن برخوردار بوده و در این صورت، می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن، درخواست تسهیلات اجاره خانه خود را ثبت کرده و مدارک لازم برای این موضوع را بارگذاری نمایند. یادتان نرود که در دنیای تکنولوژی امروزه ویترین مغازه شما صفحات اینترنت هستند. شاید فکر کنید که این کار هزینه بر است ولی باید بگوئیم که این ترفند با ارزش تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. حتما هزینه ای را برای این کار کنار گذاشته و وب سایت مخصوص خود را راه اندازی کنید.

مایوس شدیم برادران گرایی؛ چه تصویر زشتی بود از یک قهرمان/ وقتی حریف عباس جدیدی در آتلانتا از دست او فرار می‌کرد!

مشاوره مسکن يک حرفه است و تمام افرادی که در اين مسير قدم گذاشته اند

می بايست رفتار حرفه ای داشته باشند. فن بیان و توانایی خوب صحبت کردن یکی از ارکان اصلی شغل مشاور املاک به شمار می رود. در واقع کسی که خوب حرف بزند و فن بیان قوی داشته باشد، قطعا در نظر مشتری از اعتبار بیشتری برخوردار است. چرا که مشتری با خود تصور می کند کسی که حتی نمی تواند به درستی حرف بزند، قطعا از عهده انجام کارهای مهم تر نیز بر نخواهد آمد. بنابراین به عنوان یک مدیر یا مشاور املاک باید سعی کنید در دوره های آموزش فن بیان شرکت کنید.

  رپورتاژ آگهی املاک؛ با انواع سبک های دکوراسیون داخلی ویلا و نحوه اجرای آن آشنا شوید

آشنایی با انواع اطلاعات املاک و فایل های ملکی

بر اساس ماده ۱۳ قانون پیش‌فروش ساختمان، پیش‌خریدار به نسبت اقساط پرداختی یا عوض قراردادی، مالک ملک پیش‌فروش‌شده می‌شود و در پایان مدت قرارداد پیش‌فروش و اتمام ساختمان، با تأیید مهندس ‌ناظر درصورتی‌ که تمام اقساط را پرداخت یا عوض‌ قراردادی را تحویل ‌داده باشد، با ارایه مدارک مبنی بر ایفای تعهدات، می‌تواند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی، تنظیم سند رسمی انتقال به نام خود را درخواست کند. پس برای موفقیت مشاور املاک و جذب مشتری مشاورین املاک خود تبلیغات اصولی بر مبنای اطمینان و اعتبار­ می‌­تواند سکوی پرتابی برای شما باشد. پس با بکارگیری تبلیغات و تأکید بر این خدمات ویژه چه در فضای مجازی و چه در مجلات، روزنامه­‌ها، کارت‌­های ویزیت­ و یا همان سامانه­‌های پیامکی می‌توانیم این خدمات و ایده‌­ها را به اطلاع مشتریان رسانده و با جذب مشتری برای مشاورین املاک خود، به افرایش معامله ملک در بنگاه خود امیدوارتر باشیم.

مجمع عمومی سالیانه (

در این مرحله متقاضی باید هزینه دریافت جواز کسب از اتحادیه را پرداخت کند تا بتواند کار خود را آغاز کند. به طور کلی نمی‌توان زمانی را برای راه اندازی آژانس املاک در نظر گرفت; چون افراد مختلف در زمان‌های متفاوت این کار را انجام می‌دهند. در ادامه به شکلی ساده و کاملا خلاصه مراحلی که باید گذرانده شود را بیان کرده‌ایم اما این که این فرایند چقدر زمان بر است از فردی به فرد دیگر متغیر است و به خود شما بستگی دارد. راه‌اندازی اولین آکادمی آموزش املاک در کشور، تاسیس و راهبری دپارتمان املاک با نگاه نوین در منطقه یک (الهیه رویال آدرس)، تدوین و اجرای اولین دوره MBA اختصاصی املاک و مستغلات در کشور، تربیت بیش از ۲۰۰۰ مشاور و همچنین برگزاری ۳ همایش ملی در برج میلاد تهران و هتل اسپیناس پالاس از جمله دستاوردهای آن بوده است. با ارسال نظرسنجی برای مشتریان علاوه بر ایجاد وفاداری در آن‌ها شما می‌توانید بهترین بازخورد را بگیرید. با این روش به راحتی می‌توانید خواسته مشتری را بدانید و آن را اجرا کنید.

  60 هزار تومان برای شعله ور شدن بازار مسکن / 1000 دلار در ماه اجاره یک واحد 50 متری