املاک آریان

اطلاعات املاک

وبلاگ

کتاب دایره المعارف دلالی حرفه ای املاک جلد 2 اثر امیرهمایون کاشانی کیا

کتاب دایره المعارف دلالی حرفه ای املاک جلد 2 اثر امیرهمایون کاشانی کیا

شهرداری ها نیز می توانند به علت آسیب به چهره شهر در نتیجه خاموشی واحدی های تجاری با تعیین عوارض سنگین تر برای این دسته از واحدها، مالکان آنها را تشویق به راه اندازی واحد خود کنند. برقراری عـدالت اجـتماعی اقتضـا دارد قـانونگذار به صورت مستمر و هوشیارانه حقوق ملت را در متن قوانین بویژه در بخش های مرتبط با حـق اشـتغال رصد کند و با رویکردی شفاف و علمی، جایگاه اقشار مختلف را به درستی تعریف و راه اعمال سلیقه اشخاص حقیقی و حقوقی و یا دخالت صاحبان قدرت و ثروت در هنگام تصویب یا اجرای قوانین را، بویژه در حوزه اشتغال، مسدود نگه دارد. یکی از نشانه های عدم وجود عدالت اجتماعی و عدم سلامت در فضای تجارت و اقتصاد کشور آن است که برخی اشخاص، یک عمر از بامداد تا شامگاه زحمت بکشند و در نهایت به جایی نرسند و اشخاص دیگری به صرف در اختیار داشتن سرمایه اولیه یا رانت، بعضاً بدون هیچ زحمت یا خدمت مفیدی به جامعه و گاه حتی با آسیب به آن، ثروت خود را در مدت کوتاهی چند برابر کنند. به عنوان مثال سبد ملکی که به مشتری پيشنهاد می دهيد می بايست از انواع ملک هاي گوناگون در همان رنج قيمت پر باشد.

  • در این راستا باید در نظر گرفت که مشاور املاک مورد نظر آمادگی کاملی برای پاسخ گویی به آگهی و پرزنت کردن آنها را داشته باشد و باید بتواند جایگزینی مناسب برای ملک آگهی داده شده پیدا کند.
  • ایمیل تنها برقرار کننده و تبادل اطلاعات در فضای مجازی نیست ولی قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین مکان برای برقراری رابطه و گفتمان است.
  • اما فراموش نکنید که گذراندن همه این مراحل لازم و ضروری است و نمی‌توان از هیچ کدام از آنها چشم پوشی کرد.
  • همین رویه در مسائل اجتماعی نیز مشهود است؛ ملاحظه می شود که بسیاری از مردم عادی و نخبگان برای مدت های طولانی در سکوت تقریباً کامل به سر می برند اما ناگهان با یک رویداد اجتماعی ناگوار عده ای به خیابان ها هجوم آورده و نخبگان تازه شروع به تجزیه و تحلیل مسائل کشور می کنند و تنش های اجتماعی به نقطه اوج می رسد، به طوری که بر ارزش پول ملی نیز تاثیر می گذارد.
  پیش بینی قیمت مسکن قبل از سال تحویل

مطالعات نشان می‌دهد بیش از نیمی از کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی بخصوص اینستاگرام فعالیت می‌کنند. حضور در اینستاگرام به همراه مشارکت فعال تاثیر بسیار بسزایی در جذب مشتری دارد شما می‌توانید با استفاده از تصاویر و ویدیوهای مناسب مخاطبان بسیاری را جذب کنید و با گذاشتن لایو به‌طور منظم پاسخ کاربران خود را بدهید و با آن‌ها تعامل داشته باشید.همچنین پیشنهاد می‌شود پاسخ کامنت‌ها و دایرکت‌های مخاطبانتان را بدهید این کار باعث می‌شود که آن‌ها شمارا حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر بدانند. علاوه‌ براین از همین روش برای دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام، لینکدین، یوتیوب و… برای موفقیت در کسب و کار خود لازم نیست که در هر کاری بهترین باشید. همه چیز را به مشتریان بگویید و به آن‌ها نشان دهید که کار صادقانه برای شما از هر چیزی مهم‌تر است.

پیش بینی یک انبوه ساز از قیمت آینده مسکن

حالا وقت آن است که کمتر حرف بزنیم و مشتری را به حال خود بگذاریم تا اندکی بر فرآیند بازدیدهای ملک تمرکز کند و بتواند برای شروع فرآیند معامله تصمیم قاطع بگیرد.، در این مرحله پرچانگی مشاور می تواند آثاری  مخرب را برانجام معامله بگذارد. به عنوان مثال سبد ملکی که به مشتری پیشنهاد می دهید می بایست انبوه ملک های گوناگون را درهمان رنج قیمت در دست داشته  باشید. در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند تأمین و ارسال، به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد و مبلغ پرداخت شده به مشتری ، عودت خواهد شد. سامانه 118 ایران،  یکی از بزرگترین بانک اطلاعاتی مشاغل است که کمک می کند  راحت تر، اطلاعات صاحبان مشاغل را در هر نقطه از ایران بیابید و همچنین صاحبان مشاغل، شغل خود و محصولات و خدماتی را که ارائه می دهند روزانه به هزاران نفر نمایش دهند. یکی از مراجعین پروپا قرص وبلاگِ ارگ تهران ، آقای محمد پاشایی است .

  ثبت قراردادهای مسکن در سامانه املاک اجباری شد

۱۳۰ متر/فول امکانات/یک ساله/عروسک/فردوس غرب

زمانی که با تعیین تعرفه های اندک برای مشاوران املاک، آنها را فقیـر نگه داریم، نتیجه آن می شود که فعالان این عرصه به جای مصحلت اندیشی برای مردم و ارائه بهترین راهکار به آنها، درگیر هزینه های روزمره خود شده و به تدریج به مرحله ای از تنگنا می رسند که ناخودآگاه باید بین بقای خویش در این حرفه و مصلحت متقاضیان، یکی را انتخاب کنند. پایین نگه داشتن تعرفه کاری مشاوران املاک و فقیر نگه داشتن آنها، یکی از خطرناک ترین رویکردهایی بوده است که در کشور ما با ظاهری عوام پسندانه، در قالب حمایت از مصرف کننده مطرح شده و در عمل اثراتی کاملاً معکوس را در اختیار جامعه گذاشته است که علاوه بر آسیب های فراوان به حرفه مشاوره ملکی، در نهایت اصـل سرمایه های مردم را در معرض خطر قرار می دهد. مقـصر دانستن مشاوران املاک در وضعیت قیمت ملک در کشور، مانند آن است که در خصوص افزایش قیمت کالاهای مصرفی به جای توجه به ریشه های واقعی در بانک ها، صنایع، پیمانکاران و غیره، دارندگان سوپرمارکت ها را مسئول مشکلات اقتصـادی کشور معرفی کنیم! در خصوص وضعیت کنونی بازار ملک باید توجه داشت که یقیناً اگر تلاش مشاوران برای کاهـش فاصله میان مالکان و مشتریان و مهـار تورم نبود، اکنون شاهد قیمت هایی به مراتـب بالاتــر در این بخش بودیم. از سوی دیگر، مشاورین املاک همواره با همکاران خویش در رقابت قرار دارند و هر یک از آنها برای موفقیت در انعقاد قرارداد، حداکثر تلاش خود را می کند تا پاییـن ترین قیمت ممکن را در اسرع وقت به مشتریانش پیشنهاد دهد، نه بالاترین قیمت؛ لذا، رقابت درون صنفی مشاوران با یکدیگر، خود عامل اصلی کنترل قیمت های اعلامی از سوی سازندگان و مالکان است.

  قیمت مسکن کلنگی غرب تهران پنجشنبه 19 اسفند 1402

لازم است مشاور املاک از قوانین و مقررات مربوط به املاک در منطقه اطلاع داشته باشد!

ایجاد روابط قوی و اعتماد سازی با مشتریان املاک از اهمیت بالایی برخوردار است. در ضمن مشاوران املاک در یک مجموعه باید بتوانند به طور موثر یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که باید تمامی اختلافات شخصی کنار گذاشته شود تا به یک هدف مشترک برسند. شما باید برای پیشی گرفتن از رقبای خود در صنعت املاک، سعی کنید با بقیه متفاوت باشید. در واق باید از خود بپرسید که چرا مشتری باید بین این همه آژانس املاک ما را انتخاب کند؟ یک مشاور املاک حرفه ای همیشه باید به دنبال راهی باشد که خود را از سایر رقبا متمایز سازد.